Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami: 609326181 lub biuro@dmrolety.pl

Zwroty

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Poniżej podajemy dane kontaktowe:

Magdalena Wyrwa - Dmrolety.pl
Słopnice 275
34-615 Słopnice
REGON: 369987948
NIP: 737-189-88-03

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Wskazujemy, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa odstąpienia od umowy oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Ważne!

  • Zwracane towary powinny być zapakowane solidnie, w sposób uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
  • Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, a sam produkt oraz metki i opakowanie będą nieuszkodzone i nie będą nosiły żadnych śladów użytkowania.
  • Do zwracanego towaru można dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru, co znacznie przyspieszy proces zwrotu.
  • Przesyłki nadane za pobraniem nie będą odbierane i wrócą do nadawcy.

 

 Formularz zwrotu

 

Reklamacje

Reklamacje Klient powinien kierować w formie pisemnej na adres:

Magdalena Wyrwa - Dmrolety.pl
Słopnice 275
34-615 Słopnice
REGON: 369987948
NIP: 737-189-88-03

  1. Klient może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnej poniżej.
  2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
  4. Zobowiązujemy się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Klienta drogą mailową.
  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, podejmiemy odpowiednie działania.
    W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Kupującego, naprawimy bądź wymienimy towar na pełnowartościowy.
    Jeżeli okaże się, iż nie posiadamy towaru na wymianę, zwrócimy należność za odesłany towar jak najszybciej ( w ciągu 5 dni roboczych) na konto bankowe lub kartę Klienta, które zostały użyte do opłacenia zamówienia.
  6. Podobnie jak przy zwrotach, prosimy o staranne zapakowanie reklamowanego towaru, tak aby dotarł on w stanie nienaruszonym i nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ:

- uszkodzenia mechaniczne (rysy, nacięcia, obicia, otarcia)

Formularz reklamacyjny